torstai 28. joulukuuta 2006

Jouluterveiset


Sain lahjaksi ainakin puruluun, keksejä, pallon ja sille semmosen singon.. Kohta tulee uusivuosi ja minun synttärit. Minua on  pidetty enemmän snautserin näköisenä eli on trimmailtu ja laitettu. Tähdätään ensivuodeksi ehkä johonkin näytelmään, mutta sille se nyt on ihan sama. Ulkoillessamme joudun pimeyden vuoksi pitämään sellaista noloa punaista vilkkuvalo-pankaa kaulassani. Kaikki ihmiset kyllä kehuu sitä miten minä näyn hyvin ja kauas.
Tämän 'Tiuhtin' nimeksi tuli sitten kuitenkin Sylvi, kun ei sitä Tiuhtiksi osattu sanoa. Olen saanu paljon kehuja ja rapsutuksia kun olen toistaiseksi ainoa joka jaksaa Sylpen kanssa leikkiä. Sillä kun on niin pienet ja terävät hampaat joilla se tykkää pureskella kaikkea. Minun ennen-niin-komea-ja-tuuhea parta on karsiutunut lähes puoleen kun Sylvi leikkii sillä. 

Ei kommentteja: