lauantai 5. syyskuuta 2009

Kipeä omistaja


Niin, olin torstain ja perjantain pois lukiostakin kun olin kuumeessa ja kaikkea kamalaa.. tällä hetkellä ainoa haitta on se, että olen jäljessä kaikista ja mulla on kauhea nuha! :D Täällä on nyt kaksi päivää ollut hurja(n ihana) syysmyrsky. Lehdet lentelee puista ja ulkona on hyisen kylmä tuuli.. Mutta kaunista! Vettä on satanut suurimman osan ajasta aika taukoamatta, Amor ei kauheasti tykkää.

Eilen käytiin kävelemässä sellainen 5 kilometrin lenkki ja alkoi satamaan yhtäkkiä kaatamalla! Amor oli niin petetyn ja katkeran näköinen, mutta jatkoi silti matkaa kanssani (oli irti). Kotiin palattuamme se ravisteli eteisessä käskystä ja juoksi sitten suoraan huoneeseeni ja petaamattomaan sänkyyni peiton alle kiehnäämään! Olen erittäin vakuuttunut siitä, että tämä oli suunniteltu kosto.

4 kommenttia:

jarno kirjoitti...

vähä sul o kivat lakanat C8 mite aina keksist kaikkee blogattavaa joka saa sit aina kävijän lukemaan tekstin ?! ku itellä on tapana tehä sellane tylsä D8

Josefiina kirjoitti...

:D Kiitti
Ei kuule en tiiä, aina vingun itsekseni kun meidän elämä on niin tylsää ja teen tänne vain täysin sisällöttömiä kirjoituksia.. :__D ja höpönhöpö teidän kirjotukset ole yhtään tylsempiä ku meidänkään!

Epäilen vanhvasti että ennenpitkää kaikki kyllästyy (minä mukaanlukien) näihin turhiin postauksiini ja tapan koko blogin.

jarno kirjoitti...

don't kill a blogi! must on just kivaa lukee tämmösii pikkukuulumis postauksia! toisinku meidän kilometrinpitkiä jotka sisältää 60päivän ajalta juttuja : D niin ja linkitän tän blogin ku saan ulkan vaihdettuaa *u*

Jenna kirjoitti...

mahtava tunnelma tuossa tokassa kuvassa! :)