tiistai 12. toukokuuta 2009

Ilmo lähti

Tänään kävin pistämässä postiin kirjekuoren joka sisältää ilmoittautumisen luonnetestiin ja kuitin maksusta. Olin koko testin unohtanut ja ilmoittautumiset vastaanottava soitti mulle eilen ja kertoi että on pitänyt meille paikkaa (rotikoilla etuoikeus osallistua) rotikoiden välissä ja kysyi että olenko tulossa kun mitään ei ole kuulunut. Viimeinen ilmoittautumispäivä oli mennyt jo viimeviikolla, mutta onneksi olin epävirallisesti laitattanut nimeni listaan jo aikaa sitten.. Pyytelin anteeksi huolimattomuuttani ja sanoin että pistän heti ilmoittautumismaksun menemään ja loput lomakkeet heti kun vain voin. Onneksi päästiin mukaan, vaikka meinasin omalla huolimattomuudellani munata koko homman!
Amor menee siis ensiviikon lopussa luonnetestiin Kemiin! Saas nähdä millaisia yllätyksiä sieltä tulee! ☺

1 kommentti:

Sarianne kirjoitti...

Mä oon niin katkera siitä, etten Hannia tajunnut testauttaa aikanaan. Se olisi ollut mielenkiintoista, sillä se on kaikkea muuta kuin rotunsa keskivertoyksilö.